تاجامن نباشی نمی فهمی

منُ زندگی کوفتیم

اي کـــاش هـمـان آدمـهـايـي کـه نـوشتـه‌هايـم را مي‌دزدنـد

 

و حـرفهـايـم را به نـام خـودشـان مي‌زننـد

 

گـوشـه‌اي از دردهـايـم را هـم بـدزدنـد

 

و بـه نـام خـودشـان بــزنــنــد !!

+همش میگم خودکشی بده بده اما کسی نفهمید ته دلم دوست دارم خودم گردنمو بزنم ...



نظرات شما عزیزان:

ادیب
ساعت18:22---26 آبان 1391
فقط یه احساس غریب میگه اینو برات بنویسم

26 سالمه

18 ماهه ازدواج کردم

الان که پست و پی اساتو میخونم یاد خودم قبل ازدواج میفتم...

حاضرم جامو با همون گذشته که مثل الان شماست عوض کنم ، اما با کسی که همیشه می گفت دوستم داره و اگه باهاش ازدواج کنم خوشبختم میکنه، ازدواج نمیکردم!

شرایطم وادارم کرد بله رو بگم شاید خوشبخت بشم...

اما همش دروغ بود...

زندگی رو باید بسازی ، اما نذار نیاز وادار به ساختنت کنهپاسخ:اما زندگی الان من کاملا مجبوری و واداری میدونی هیچ حسی ندارم به زندگیم بی هدف بی هدف تمام پلا دارن یکی یکی رو سرم خراب میشن


20موزيك
ساعت21:33---6 آبان 1391
ايدين زماني ستاره موسيقي پاپ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ | جمعه 5 آبان 1391برچسب:,ساعت | 13:38 نویسنده | مرمـر |